Chystáte se uvést novou službu nebo produkt na trh? Právě pro vás je tento typ eventu tím pravým. Cílem launche je prezentace nového produktu či služby cílové skupině, vybudování povědomí a následný prodej.
Způsobů, jak nový produkt uvést na trh je mnoho. Vždy záleží na konkrétním případu. Stěžejním bodem je marketingový launch event, který spustí celou kampaň. Důležitým krokem je pozvání médií, influencerů a např. bloggerů, kteří mohou šířit informace a podpořit povědomí o produktu prostřednictvím svých čtenářů, fanoušků apod. Na podobném eventu, kde uvádíte nový produkt na trh je vhodné připravit také zajímavý program, který podpoří atraktivnost události.
Pro podporu uvedení produktu na trh je užitečným marketingovým nástrojem také roadshow, která nám umožní zásah napříč republikou. Roadshow může volně navazovat právě na launch event. V rámci roadshow oslovíte širokou a různorodou skupinu osob. Může mít několik podob od klasického přívěsu a aktivit na náměstích, hromadné akce s kulturním programem, až po semináře a setkání pro užší skupinu lidí.
Roadshow rozdělujeme na dva základní typy: pro veřejnost, kdy představujeme veřejnosti nějaký produkt či službu a roadshow v rámci interní komunikace společnosti, kdy prezentujeme např. novou strategii obchodníkům.
Promo akce je dalším ze základních marketingových nástrojů, kterým cíleně oslovíte své zákazníky. Může mít různé podoby od ochutnávek, přes prezentaci, po soutěže a implementaci produktu mezi zákazníky obchodních center.
Uvedení nového produktu na trh či podpora prodeje je dřina. Nechte ji na nás. Vymyslíme, jak kreativně promovat vaši společnost, projekt nebo produkt. Během roadshow se dostaneme k lidem do bezprostřední blízkosti a cílovou skupinu oslovíme napřímo.